13 תשובות
לא
אנונימי
never
לאא!!!!!!
אם הוא רצח בזדון? ממש לא.
הבן אדם שנרצח כבר לא יקבל הזדמנות שניה נכון? קצת הגינות.
הבן אדם שנרצח כבר לא יקבל הזדמנות שניה נכון? קצת הגינות.
אנונימית
אני מאמינה בגישת "המודל הרפואי" שלמי שלא מכיר אומרת שבתי בכאלה הם צריכים להיות מעין בתי שיקום. עם סוהרים מוסמכים לחינוך ולטיפול.
בדרך כלל לרציחות יש נסיבות והאדם שעומד מאחוריהם הוא לא מאה.
לכן מאסר עולם זה טוב ויפה, אבל לעבוד על חינוך, טיפול בבעלי חיים לדוגמה זה דברים שהם יכולים להיות טובים בתוך בתי הכלא.
יכול להיות שזה אדם שמילדותו ויתרו עליו, זה כואב. ואני הכי לא יפת נפש שיש, למי שטעה, אני פשוט אומרת שזה לא תמיד מעיד על בן אדם רע
בדרך כלל לרציחות יש נסיבות והאדם שעומד מאחוריהם הוא לא מאה.
לכן מאסר עולם זה טוב ויפה, אבל לעבוד על חינוך, טיפול בבעלי חיים לדוגמה זה דברים שהם יכולים להיות טובים בתוך בתי הכלא.
יכול להיות שזה אדם שמילדותו ויתרו עליו, זה כואב. ואני הכי לא יפת נפש שיש, למי שטעה, אני פשוט אומרת שזה לא תמיד מעיד על בן אדם רע
לא.
רוצחים ממש לא
פושעים, תלוי על מה, יש כאלה שסתם הסתבכו בנושא של הכסף וזב, וזה לא בהכרח שהם לא מוסריים..
פושעים, תלוי על מה, יש כאלה שסתם הסתבכו בנושא של הכסף וזב, וזה לא בהכרח שהם לא מוסריים..
אנונימית
לא.
לא. הם צריכים למות
רוצחים כאילו לא פושעים בכללי
אם מישהו יפלח בזוקה לא נראה לי שהוא צריך למות
...
...
לא חושבת, כי הרבה פעמים האנשים האלה חוזרים לזה.
באותו הנושא: