16 תשובות
לא. הם עשו משהו שהם חייבים לשלם עליו גם אם הם מתחרטים.
לא
ממש לא
כי הם יודעים שזה משהו לא בסדר ומצלק אנשים ושזה ממש דוחה אבל הם עדיין עושים את זה
כי הם יודעים שזה משהו לא בסדר ומצלק אנשים ושזה ממש דוחה אבל הם עדיין עושים את זה
ממש לא
אונס משאיר לנאנס/ת טראומה לכל החיים ורצח אני לא חושב שצריך לפרט
אונס משאיר לנאנס/ת טראומה לכל החיים ורצח אני לא חושב שצריך לפרט
לא.
כן. זה לא עד כדי כך נוראי. כולם עושים מזה רעש לחינם. שטויות.
אנונימי
לכול אדם מגיע הזדמנות שניה.
אי אפשר לתקן את מה שהיה וקרה אבל אפשר להשתפר ולהיות טובים יותר בהמשך.
זה לא אומר שזה מוחק את העבר אלא פשוט צופה אל עתיד טוב יותר.
תכלס נראה שגם הנפגע מקווה שאותו אדם יתחרט על המעשים שלו,יפסיק אותם וישתפר
אי אפשר לתקן את מה שהיה וקרה אבל אפשר להשתפר ולהיות טובים יותר בהמשך.
זה לא אומר שזה מוחק את העבר אלא פשוט צופה אל עתיד טוב יותר.
תכלס נראה שגם הנפגע מקווה שאותו אדם יתחרט על המעשים שלו,יפסיק אותם וישתפר
אני חושב שעם הם פעלו בידיעה שהם רוצחים/אנסים/פדופילים אז לא נראה לי שיש אפשרות לתקן אבל עם הם יודעים שהם ככה ועוד לא פעלו ואולי אפילו דיברו על זה עם מישהו כדי לנסות לא לעשות את זה אז כן
^^^ אז זה נחשב הריגה לא רצח
לא יודעת עד כמה אפשר לסמוך אבל אנשים כן משתנים
הבעיה שלא תמיד אפשר לדעת את זה באמת בלי לגרום נזק
הבעיה שלא תמיד אפשר לדעת את זה באמת בלי לגרום נזק
בטח ,שיעשו את זה שובב?
אנונימית
אחרי שהם מרצים את העונש שלהם אז כן, מגייה להם הזדמנות שנייה להשתלב בחברה.
אונס לא. האנס אנס כדי להגיע לסיפוק והתייחס לנאנס/ת כאובייקט להשגת אורגזמה. ראה בהם רק איברי מין. בן אדם מגעיל שמקומו מאחורי הסורגים.
רצח זה תלוי, אם נניח מדובר ברצח בעקבות התעללות מינית או פיזית הנרצח ברוצח אז מגיעה הזדמנות שנייה.
רצח זה תלוי, אם נניח מדובר ברצח בעקבות התעללות מינית או פיזית הנרצח ברוצח אז מגיעה הזדמנות שנייה.
לאנסים לא ממש לא חיות אדם
לרוצחים יש לי דעה אחרת, אם זה נגיד הגנה עצמית או הן אדם שלא כשיר לעמוד לדיו ברור שלתת לו הזדמנות שנייה אבל אם זה לא משתי הקטגוריות האלה מה פתאום
לרוצחים יש לי דעה אחרת, אם זה נגיד הגנה עצמית או הן אדם שלא כשיר לעמוד לדיו ברור שלתת לו הזדמנות שנייה אבל אם זה לא משתי הקטגוריות האלה מה פתאום
באותו הנושא: