3 תשובות
הכי חדש מן הסתם
לא בהכרח רוב המכשירים שלהם טובים במיוחד מכשירי הדגל היה לי פעם מכשיר ב1500 שקל שלהם שנתיים ולא נדפק הסוללה שלו עכשיו יש לי mi11
אם את רוצה מכשיר טוב שלהם מכשירי דגל יש לך את שיאומי 12 ו12 פרו לא קוראים לזה כבר מי12 כי שינו את זה
באותו הנושא: