7 תשובות
משהו באמצע כזה חחח
זה בסדר זה נשנוש אז..אבל עדיף בנוסף לאכול כריך גם בבוקר בהפסקת 10 או בהפסקת צהריים בבית ספר. נגיד למשל לחם מלא עם גבינה צהובה 9 אחוז וקצת גבינה פטה או בולגרית למריחה..או כריך עם פסטרמה חסה וחומוס למשל ...
אנונימית
הייתי מחשיבה בתור נישנוש..
נשנוש