17 תשובות
נשמע נורא.
אולי אין לך נוכחות?
אולי אין לך נוכחות?
מה נעשה
אנשים זה איכסה
הכי טוב שאת יכולה זה לשים זין
אנשים זה איכסה
הכי טוב שאת יכולה זה לשים זין
מה-
איך שוכחים לשים על חולצה בטיול
איך שוכחים לשים על חולצה בטיול
שואל השאלה:
^שאלה טובה
^שאלה טובה
אנונימית
אני מבינה אותך אולי את צריכה ליוהת יותר מעורבת לדבר פתוח אם אנשים להתערב לפתח ביטחון גם לי הייתה תקופה כזאת אבל הבנתי שזה לטובה
אנונימית
מבינה אותך קצת.... לפני חודש כזה, נפגשנו פעם ראשונה עם משפחה של אשתו של אח שלי, והם כזה צחקו על השמות שלנו שכולם עם 2 אותיות וכזה מה זה בכוונה, ואז כדי להדגיש את זה שוב הם אמרו את כל השמות חוץ מהשם שלי... זה היה די מעליב, פשוט ממשיכה להגיד לעצמי שזה לא בכוונה.... ושאני כן פחות בולטת מאחותי נגיד, אז אין מה כלכך להאשים פה. חוץ מאת עצמי. אם טוב לי פחות לבלוט , אז זה בסדר... ובפעמים שכן באלי לבלוט אני אבלוט יותר כדי שיזכרו אותי. והיו פעמים שהיה לי חשוב מאוד לבלוט כי המקום עצמו היה לי משמעותי מאוד ועשה לי טוב, אז בלטתי, והייתי בסופו של דבר הכי אהובה, אהובה על הבוס, אהובה על הצוות, הרגשתי את זה וכולם אמרו לי גם. זה פשוט עניין של בחירה. אל תרגישי רע כי בכיתה את פחות בולטת. שיהיה לך חשוב את תבלטי באמת! וזה מה שמשנה בתכלס.
אנונימית
מזעזע תנסי לבלוט טיפה יותר ולהראות להם שאותך לא שוכחים ושהם לא יכולים לדרוך עלייך ולא יקרה כלום
אני מבין
לי שכחו להכין עוגה בלי גלוטן באירוע(אני צליאקי) ולהביא חולצת סוף שנת י"ב של השכבה
זה מרתיח
תנסי לבלוט ולהיות חברותית
לי שכחו להכין עוגה בלי גלוטן באירוע(אני צליאקי) ולהביא חולצת סוף שנת י"ב של השכבה
זה מרתיח
תנסי לבלוט ולהיות חברותית
את יכולה לחשוב על סיבה מעניינת ששכחו אותך?
אוי זה מגעיל
זה מקרה ממש חריג זה לא אמור להיות ככה
זה מקרה ממש חריג זה לא אמור להיות ככה
אנשים זה פויה
אבל בסוף כולם ישכחו אותך כמו שכולם שכחו את הבן אדם שהמציא מסטיקים..
מה נעשה? הכל חולף בסוף
אבל בסוף כולם ישכחו אותך כמו שכולם שכחו את הבן אדם שהמציא מסטיקים..
מה נעשה? הכל חולף בסוף
איזה מעודדת אני
הכל בראש בובי
תנסי/ה להיןת יותר פתוחה, להביע דעה. שימעו ויכירו בך מעבר למה שאת חושבת שאת עושה. חיים פעם אמת אל תתני לזה להרוס לך. הכל טוב!!!
תנסי/ה להיןת יותר פתוחה, להביע דעה. שימעו ויכירו בך מעבר למה שאת חושבת שאת עושה. חיים פעם אמת אל תתני לזה להרוס לך. הכל טוב!!!
תדברי עם האנשים על זה
שלא ישכחו יותר חח
שכחו להודיע לי שיש טיול והגעתי עם מערכת
שכחו ליידע אותי דברים
התחלתי להתעצבן ואמרתי למורה שאני לא יכולה לדעת דברים מהאוויר
שלא רק את התלמידים החביבים יותר צריך ליידע על בגרויות ועל טיולים וכל מיני דברים
גם אני קיימת
היא מאז השתדלה ליידע אותי ולא לשכוח
את האנשים הבאים שתתקלי בהם
תדאגי ליידע אותם יופי יופי על זה שלא כדאי להם לשכוח אותך xd
שלא ישכחו יותר חח
שכחו להודיע לי שיש טיול והגעתי עם מערכת
שכחו ליידע אותי דברים
התחלתי להתעצבן ואמרתי למורה שאני לא יכולה לדעת דברים מהאוויר
שלא רק את התלמידים החביבים יותר צריך ליידע על בגרויות ועל טיולים וכל מיני דברים
גם אני קיימת
היא מאז השתדלה ליידע אותי ולא לשכוח
את האנשים הבאים שתתקלי בהם
תדאגי ליידע אותם יופי יופי על זה שלא כדאי להם לשכוח אותך xd
נשמע מזעזע, אני מבינה איך את מרגישה..
כמו שמס 1310 אמר/ה^
אולי באמת את פשוט פחות נוכחת?
אבל עדיין חוץ מיזה איך שוכחים לשים שם בחולצה של טיול זה ממש מגעיל
כמו שמס 1310 אמר/ה^
אולי באמת את פשוט פחות נוכחת?
אבל עדיין חוץ מיזה איך שוכחים לשים שם בחולצה של טיול זה ממש מגעיל
אנונימית
מבינה אותך כל כל בתחילת שנה הייתי ממש ממש בצד כי הייתי כזה ביישנית ומכוערת והמורה שחי עזר לי כזה בתחילת דנה הוא שאל אותי וצירף אותי למשחקים של תחילת שנה, השנתי עכשיו מאוד לפי דעתי ואם הייתי אני של תחילת שנה בלי הילדה שעשתה עליי חרם הייתי מלאת ביטחון.
נורא, זה פוגע ברמות
לא יודעת עד כמה זה יעזור, אבל אני הייתי יוצאת עליהם רצח, מעיפה מעצמי את כל התסכול ואומרת פעם אחת את כל מה שיש לי להגיד.
זה באמת מה זה לא במקום
לא יודעת עד כמה זה יעזור, אבל אני הייתי יוצאת עליהם רצח, מעיפה מעצמי את כל התסכול ואומרת פעם אחת את כל מה שיש לי להגיד.
זה באמת מה זה לא במקום
באותו הנושא: