10 תשובות
חחח אמאלה זה גורם לי להרגיש טיפשה
^^טוב בהצלחה לכםם אני אישית יודעת לענות רק על השאלה "איזה מדינה אתם הכי אוהבים"

וגם זה בספק, באתי לענות דובאי אבל נזכרתי שזה לא מדינה
טוב שלא שאלת שאלות יותר קשות
שואל השאלה:
חחח תודה רבה.
אהבתי את מי שכתב שהמדינה שהוא אוהב היא פופיקסטן xd
חוץ מזה כולם נכשלו רק מישהו אחד ענה נכון על שתי שאלות
ועוד מישהו ענה על שא אחת נכונה.
אנונימי
שואל השאלה:
^^הכל טוב, זה שאלון קשה...
המורה שלנו ביקש לעשות אותו כזה שאפילו הוא בעצמו לא יצליח, חחח.
אנונימי
כנל^
אמאא
כן כן אחלה אחלוש בילוש דדוש ביום נהניתי מממש נב תזכיקו מד"א יש לי כתקף
וואי אני אשכרה לא יודעת אף שאלה אמאלה
שואל השאלה:
עוד דבר שחשוב לי לציין היא שהשאלה הראשונה אין תשובה. התבלבלתי שם בפרט קטן שלא שמתי לב /:
אנונימי
אני עניתי את הפופיקסיטם