יש לי 2 כרטיסים אחד שהכסף יורד במקום ואפשר למשוך עד 400 ביום והשני שהכסף יורד בעשירי והמגבלה היא 1000. אם כרגע בחשבון יש לי 20 שקל ואני משלמת באשראי השני 100 שקל נגיד זה יתן לי לשלם? ואז בעשירי זה ירד ואני יהיה במינוס 80 שקל? (כי עוד כמה ימים אמור להיכנס לי לחשבון 260)