7 תשובות
זה אחלה אבל אני מעדיף אקסל
אנונימי
שואל השאלה:
^^איזה?
זה באמת לא טעים אולי יש כמה טעימים לא טעמתי הכל אבל זה לא טעים באמת עדיף אקסל
יש את המנגו לוקו שהוא סביר, וכל השאר לא ככ זוכרת את השמות
כנל, המשקה לא בריא בעליל, וכולם שותים אותו כי הם מושפעים, יש מונסטרים טעימים אבל הרוב לא
שואל השאלה:
נכון!!!^
הוא מגעיל רצח