10 תשובות
לא הייתי יוצא עם מישהי כזאת. אמא שלי גזענית ולא מתחברת.
אני לא מתייחס בגזענות לאף אחד! דבר פוגעני ומאוד לא מכבד
למה שיוריד
שואל השאלה:
יש לי העדפה קטנה- אבל אני ממש לא פוסלת כלום. פשוט גם כיוונתי בעיקר לאשכנזים כדי לדעת חוות דעת שלהם- אבל אני לא פוסלת אף אחד.
יש לי העדפה קטנה- אבל אני ממש לא פוסלת כלום. פשוט גם כיוונתי בעיקר לאשכנזים כדי לדעת חוות דעת שלהם- אבל אני לא פוסלת אף אחד.
אגב זה קצת מוריד אבל זה טעם אישי שלך אז זה לא משנה כי לכל אחד יש סטנדרטים משלו מה הוא מעדיף וכו...
בלי להעליב, את קצת דומה לחתול וזה לא כל כך הטעם שלי.
אנונימי
היידה תימנים
אני גם :)
אני גם :)
כע
אבל אני מרוקאי
אבל אני מרוקאי
אם יש לך עדפה מסוימת אז אז כאילו תפסלי ישר אז מה השאלה
שואל השאלה:
אהבתי חח
אהבתי חח
באותו הנושא: