10 תשובות
להפך

אלא אם כן זה תלותי כבר או לא באותו וויב עם האווירה של החדר
מאוד
כן. איכס זה קיטשי וילדותי מה זה הדביקי הזה
נראלי שכן
אבל שוב טלוי
הכל תלוי אם זה בוויב הנכון ובמידה הנכונה
ועוד כל מיני סיבות
אי אפשר כל כך לענות על שאלה כזאת
אנונימית
כן אבל זה כי אני לא אוהבת את כל הקיטשיות הזאת עדיף שיעזוב אותי בשקט.
לא מוריד, אני גם לא אוהבת דביקיות אבל בתחילת קשר במיוחד אם יש אהבה מטורפת זה אמור להיות ככה שאי אפשר להוריד את הידיים
אני וחבר שלי לשעבר היינו דביקים והוא הפסיק עם זה מהר מדי וזה הוריד לי
ואני הכי לא דביקה שיש
מגע זה אחד הסודות לקשרים שמחזיקים כל החיים
אנונימית
בתחילת קשר אני התחלתי עם הדביקי :,)
במבט לאחור, טעות. בסוף הוא זה שנמאס עליו כל הקטע הזה.. אני חושבת? שבקשר טרי עם כל ההתלהבות צריך עדיין לשדר שאתם על דיסטנט מסויים כמו בשלבי חיזור, להישאר קול וקצת אחרי כשהקשר הדוק יותר אתם מכירים בו.ה אפילו סתם בפרטים קטנים, את שפת הגוף ויש גם פתיחות כזו פתאום שמאפשרת לך לדעת מה "מקובל",
רק אז ללכת על זה כי מסתבר שכמו בדוגמה שלי, לא כל אחד מתחבר וזה סתם באסה
אנונימית
אבל אפשר לעשות את הדיסטנס במספר הפגישות שנפגשים, זה מעצבן שאם הוא רוצה לנשק אותי הוא לא יעשה את זה כי הוא מפחד לצאת לא גבר ודביק מדי.. שזה מה שהיה לי באמת עם הקודם והשלב המרגש מת מוקדם, אם אני אהיה עם מישהו ויפריע לו אני פשוט אבין שאנחנו שונים בקטע הזה ואני לא ארצה את זה כל כך כי אנשים לא חמים זה הכי מוריד שיש לאנשים כמוני -- אני לא דביקה אבל אני בנאדם חם, אין מצב שנראה סרט ביחד ואני לא אלטף אותו או מדי פעם אנשק אותו בראש ואם הוא לא יחזיק איתי ידיים רק כי עוד אנשים מסתכלים אז זה סתם דפוק, גם ככה השלב של ההתרגשות דוהה אבל זה מהדברים שלא קשורים לדעתי לתחילת קשר או אמצע זה בסיסי בעיניי
וכמו שאמרתי, אתה רוצה דיסטנס? לך תטבע חחח
לדעתי דביקות זה בכלל אם נפגשים כל יום, 4-3 זה המון ומכובד
אנונימית
לא אני ממש אוהבת כאלה בנים