7 תשובות
לא ללכת
אנונימית
כן
פשוט לשמור על עצמכם
לדעתי עדיף לחכות שהמצב ירגע קצת.. לא שווה את הסיכון
לא
אנונימית
אני חושבת שכדאי שתחכו קצת עד שהמצב נרגע. בינתיים תהיו בבית בבטחה.
ממש לא
תשמרו על עצמם אנשים 3>
אנונימית