7 תשובות
לא ללכת
אנונימית
כן
פשוט לשמור על עצמכם
פשוט לשמור על עצמכם
לדעתי עדיף לחכות שהמצב ירגע קצת.. לא שווה את הסיכון
לא
אנונימית
אני חושבת שכדאי שתחכו קצת עד שהמצב נרגע. בינתיים תהיו בבית בבטחה.
עדיף שלא
ממש לא
תשמרו על עצמם אנשים 3>
תשמרו על עצמם אנשים 3>
אנונימית
באותו הנושא: