4 תשובות
לא, יהיה מפוצץ ממש
אני במקומך לא הייתי הולכת, יהיה מפוצץ
לכי עוד שבוע... יהיה פחות מפוצץ, או שפשוט תלכי היום זה לא באמת בעיה חוץ מתוקים אולי