8 תשובות
זה נקרא ביטוי
לבהמות אין רגשות אם מדובר בקורבן
אנונימית
התנהגות של בהמה
שואל השאלה:
בהמות לא מתנהגות ככה
אנונימית
נכון הם חיות טרף שצריך לחסל אותם באיטיות
זה כינוי נו
גם להגיד כלבה זה כינוי להתנהגות רעה
^^כנראה בחיים לא ראית שור שנגעו לו באוכל
קוראים להם גם נבלות
אז מה הם גופות?
מספיק לקחת הכל פשוטו כמשמעותו