8 תשובות
תהיה/י עצמך.
מי שלא יכול להתמודד עם זה.
שיתמודד עם אבא שלך או אח שלך או ווטאבר
לא מסכימה עם הדרך שלך אבל באמת אנשים שצוחקים עליך לא משנה מה את/ה כבר יודע/ת מה צריך לשים עליהם
אנונימית
תודה, לא ידעתי את זה
שואל השאלה:
בכיף
אנונימית
שואל השאלה:
^ לא
המילה "אותי" לא בלשון זכר או נקבה
היא נטרלית
לכן לא צריך להפוך גם אותה לרבים
אנונימי
יוו גם הלשון פניה שלי זה רבים
אנחנו כל כך מבינים אתכם
זה סיוט שבכל יום אין אף אחד שמוכן לכבד אותי :(
אנונימי
אין לכם כ"כ מה לעשות עם זה.. אנשים פשוט לא בוגרים.
צריך להתעלם:/