התחברות
הרשמה
אנחנו מדברים חודשיים וכואב לה הגרון מה אפשר לרשום לה
היא חשובה לי ממש ואני דואג לה
29 במרץ 2022, 10:21
גרון
רפואה משלימה
3 תשובות
תרגישי טוב
ה
החיים מונסטר
כולה כאב גרון
תכתוב לה תרגישי טוב ותשתי תה או שיט כזה
d
dilf
תרגישי טוב 3>
ה
האנה בייקר~
באותו הנושא:
יש מישהי שנפגשתי איתה פעם אחת ואנחנו מדברים כבר חודשיים ואנחנו אמרנו שניפגש שוב ואנחנו רוצים להיות ביחד
יש לי חבר מצרפת שהוא חם עליי ואני עליו רצח, אנחנו מדברים כבר חודשיים ואני יכולה בתכלס לטוס אליו, מה אתם אומרים?
באלי מישהו ואנחנו מדברים חודשיים וחצי והוא לא שולח לי הודעה לשלוח לו?
אנחנו מדברים כבר חודשיים בערך איך להציע לה להפגש?
יצאתי עם מישהו חודשיים ולא אהבתי אותו,אז נפרדנו כדי שלא יפגע,אנחנו לא מדברים כבר שבוע ואני משתגעת מגעגוע אליו,מה לעשות?
אנחנו מדברים כבר חודשיים וניפגשנו פעמיים. איזה סיבה יכולה להיות לו לא להציע לי לצאת איתו?
אם אנחנו מדברים חודשיים בסטיפס כל יום זה קשר ארוך יחסית?
אני מדברת עם מישהו כבר חודשיים ואנחנו מדברים כל יום ורואים שהוא בעניין שלי
כדאי לי להפגש עם מישהו שהתחיל איתי באינסטגרם ואנחנו מדברים איזה חודשיים?
אני וחבר שלי היום חודשיים ביחד, ואנחנו בסוג של ריב כבר כמה ימים ואנחנו לא מדברים והוא אפילו לא שולח הודעה יש מצב שהוא מצא מישהי אחרת?
הוא הפסיק לדבר איתי ואנחנו לא מדברים כבר 3 חודשיים ואפילו יותר ובאלי להמשיך לדבר איתו