8 תשובות
לשלוח הודעה ולקוות שהוא יקבל אותך
אולי תדברי איתו ותדברו על זה שתקחו את זה יותר באיזי.. כלומר, זה שאת מתגעגעת אליו זה אומר שאכפת לך ממנו ואולי יש פונטציאל לאהבה אז תנסו אבל הפעם קצת יותר רגוע ואיטי, בקצב שלך:)
שואל השאלה:
יש לנו חברה משותפת,אני יכולה איכשהו להיעזר בה?
ברור:) את יכולה לבקש ממנה שתדבר איתו, שתגיד לו שהיא דיברה איתך והיא הבינה ממך שאת מתגעגעת אליו ושאולי כדאי לו לשלוח לך הודעה שתנסה להחיות את הקשר מחדש:)
שואל השאלה:
תודה רבה עזרת לי מאוד
חחח בשמחה רבה:) ❤
אשמח אם תעדכני מה קרה אחרי זה...יש לי מקרה די דומה..
אנונימית
שואל השאלה:
אין בעיה