התחברות
הרשמה
אם אני שמאל/ אקסטרה שמאל אז אני מידה 25?
29 במרץ 2022, 05:24
ג'ינס
2 תשובות
אני s/xs
במספרים אני בין 24-26
D
DROP ACID NOT BOMBS
אני חושבת
o
orelasdfv
באותו הנושא:
נכון שמידה לארג' בזמן שאת מידה אקסטרה שמאל זה הכי יפה שיש?
היי, P: במידות - מידה 0 זה אומר שמאל (s) או אקסטרה שמאל?
אני בשוק קניתי הזארה אקסטרה שמאל וכתוב בתוך החולצה מידה 46 וזה רחב..מה זה??
אני מטר 40 ואני מידה אקסטרה אקסטרה שמאל זה תקין? כי מישהו אמר לי שזה לא בריא אבל יחסית למטר זה בסדר?
גובה הדוגמנית 1.75 והשמלה אקסטרה שמאל איךך וזה לא יראה עליי טוב אם אני 1.50?
אפשר לקצר את השמלה הזאת? אני 1.50 גובה הדוגמנית 1.75 והשמלה שהיא לובשת אקסטרה שמאל אז אין מצה שזה יראה עליי כמוה
אם אני קונה דגמח משיין והוא מידה אקסטרה שמאל אז הוא יעלה עליי או שיהיה גדול ? כי אני 1.50 וברגליים שלי קטנות
אני מידה שמאל בחולצה ומידה לארג' במכנס, זה טוב אתם חושבים?
במידה ובמדינה כלשהי השמאל זוכה, אז טכנית מאותו הרגע השמאל ייקרא ימין והימין ייקרא שמאל, נכון?
חרוז למילה שמאל? (צד שמאל, ימין שמאל.)
איזה מידה זאת אקסטרה שמאל *במספרים* בישראל?