התחברות
הרשמה
אני מטר 40 ואני מידה אקסטרה אקסטרה שמאל זה תקין? כי מישהו אמר לי שזה לא בריא אבל יחסית למטר זה בסדר?
28 במרץ 2021, 18:21
גביהה
מידות
גיל
גובה
5 תשובות
זה בריא
א
אוונגד סבנפולד
כן
מ
מִיָה
זה בסדר
I
Imthebadguy
כן בסדר
ס
סתם ילדה חסרת טאקט
זה בסדר גמור
ת
תענו כבר, תודה❤
באותו הנושא:
נכון שמידה לארג' בזמן שאת מידה אקסטרה שמאל זה הכי יפה שיש?
אם אני מידה אקסטרה אקסטרה סמול בטייץ של אדידס זה אומר שאני נחשבת רזה? אמא שלי אומרת שהטייצים של אדידס מידות גדולות
יש דבר כזה מידה אקסטרה סמול *במכנסיים?* xs
איך לדעת איזה מידה אני בחזייה לדוגמה בגוזייה אני מידה סמול / אקסטרה סמול כזה?
היי, P: במידות - מידה 0 זה אומר שמאל (s) או אקסטרה שמאל?
"בנות שמנות אל תשימו בקיני מידה אקסטרה סמול כשאתן אקסטרה לארג', תודה." - אדל בספלוב. מסכימות?
גובה הדוגמנית 1.75 והשמלה אקסטרה שמאל איךך וזה לא יראה עליי טוב אם אני 1.50?
מידה 13/14 זה אקסטרה לארג'??
אם אני קונה דגמח משיין והוא מידה אקסטרה שמאל אז הוא יעלה עליי או שיהיה גדול ? כי אני 1.50 וברגליים שלי קטנות
פדיחות לצאת עם סווצרט שגדול עליי ממש? לא קצת אוברסייז, אלא ממש, אני מידה מדיום וזה אקסטרה אקסטרה לארג
איזה מידה זאת אקסטרה שמאל *במספרים* בישראל?