6 תשובות
לא. תנסי לחקור את ההרגשה
אל תתעלמי
תדברי עם הנפש הפנימית שלך ותחשבי מה לדעתך עומד לקרות
תנסי לחקור את ההרגשה להבין למה כי בטוח יש לה סיבה בתוך תוכה, ותיאבקי איתה, מחשבה יוצרת מציאות: תדמייני שיהיה טוב יהיה טוב.
שואל השאלה:
הלוואי עליי
אנונימית
מנסיון רוב התחושות האלה שהיו לי של משהו רע עומד לקרות התבררו ב90 אחוז מהמקרים ככלום ושום דבר..אם זה עוזר לך במשהו.לפעמים זה נוצר פשוט מחרדות
אנונימית
אל תתעלמי, תחשבי איזה אירועים "מיוחדים" יש לך היום ותהיי ערנית יותר לסביבה