התחברות
הרשמה
קרה לכם סתם להרגיש כאלו בא לכם לבכות אבל אתם לא מרגישים שמשהו רע עומד לקרות?
16 בנובמבר 2021, 23:02
דיכאון
פחד
עצב
התאהבות
אינטואיציה
5 תשובות
לא
א
אצבעות ברזל
כן
B
Bendit
כן
Arrogant son of a
כן
א
ארתורית
כן
O
Only mee
באותו הנושא:
יצא לכם להרגיש רע ובא לכם לבכות והבכי לא יוצא?
מרגיש חרא ואני בדיכאון כבר מיום חמישי איך להרגיש יותר טוב יש לי דחף לבכות
יש לי לבכות למה אני חייבת להרגיש לא אהובה בכל מקום שאני הולכת אליו?
איזו סצנה הכי גרמה לכם לבכות/להרגיש רע בפרק 6 במשחקי הדיונון?
רק אני מרגישה כאב בחזה לפעמיים כאלו חוסר אונים ושבאלי לבכות?
יכולים לתת לי שירים שעושים לבכות?? אני אוהבת לבכות עם שירים וזה עוזר לי להרגיש טוב יותר!
נפלתי ממש בדיאטה אני לא מפסיקה לבכות נמאס לי להרגיש מכוערת
אני מצטערת אם מישהו גרם לך אי פעם להרגיש כאלו זה קשה לאהוב אותך..
תאמת יצא לכם פעם להרגיש כאלו אתם עומדים להתעלף אבל בסוף לא התעלפתם?
בנים גם לכם יש קטעים כאלו שאתם יושבים לבד בחדר ופתאום מתחילים לבכות או להרגיש לבד ולהיות עצובים?
גם לכם יש שירים מסוימים שגורמים לכם לבכות/ ממש להרגיש משהו ואתם לא באמת יודעים למה?