4 תשובות
שני הלוחמים שחיסלו והקריבו מגופם כדי להציל והצילו מי יודע כמה אנשים מפיגוע נוראי , שני הלוחמים האלה עכשיו בבית חולים במצב בינוני וקשה ובמקום להודות להם על הגבורה ,אנשים מחפשים סיבות איך להעניש אותם כדי לקדם אנגדה ..או להוכיח משהו אישי ...ביזיןן
אין שום דבר אישי נגד יהודי עם כיפה ,שהוא גם גיבור אגב הנשק עבר לצורכי בדיקה ,עושים את זה לכל נשק צריך לדעת מגיע, לא משנה באיזו סיטואציה ,הביאו לו נשק חילופי למרות שהיו בעיות בהתחלה זה משהו שהמשטרה צריכה ללמוד לעבוד עליו .
ושנית , הנשק של הלוחמים הוא של המדינה אז אין צורך לבדוק.
זהו
אין שום דבר אישי נגד יהודי עם כיפה ,שהוא גם גיבור אגב הנשק עבר לצורכי בדיקה ,עושים את זה לכל נשק צריך לדעת מגיע, לא משנה באיזו סיטואציה ,הביאו לו נשק חילופי למרות שהיו בעיות בהתחלה זה משהו שהמשטרה צריכה ללמוד לעבוד עליו .
ושנית , הנשק של הלוחמים הוא של המדינה אז אין צורך לבדוק.
זהו
אנונימי
לוחם יש לו נשק מהמדינה אין צורך לבדוק את הנשק ולאזרח כן יש צורך לראות אם הנשק שלו חוקי וכו זה הפרוטוקול
הכל בגלל הכיפה, ככה זה שיש לנו ערבים בכנסת ושמאלנים אחראיים על מערכת המשפט בארץ, לא הבנתי באיזה ממשלה יהודית יש חברי כנסת ערביים ובאיזה ממשלה ערבית יש חברי כנסת למרות שאין כנסת במדינות אחרות אבל באיזה מדינה ערבית יש אנשים יהודים בממשלה? סתם טמטום אחד גדול
הכיפה עושה את כל ההבדל
חוץ מזה לפני שלושה חודשים בירושלים היה מקרה דומה ועצרו לוחמת מג"ב
חוץ מזה לפני שלושה חודשים בירושלים היה מקרה דומה ועצרו לוחמת מג"ב
באותו הנושא: