7 תשובות
מי שחושב את זה אז הוא רק מעיד על עצמו שהוא אדם שלא יכול להיות ידיד של אף אחת
תודה על ההכללה
כי אני לא חושב ככה
כי אני לא חושב ככה
אנונימי
גברים ונשים לא יכולים להיות ידידים. חד משמעית.
שואל השאלה:
למה לא אני לא מבינה
למה לא אני לא מבינה
אנונימית
לא ברור זה מאוד הכללה כאילו אלו שזה מםריע להם לא מסוגלים להיות אבל יש כאלו שכן
אנונימית
אין דבר כזה ידידים תעשי מבחן תשאלי אותו פעם אחת אם הוא רוצה סקס נראה מה הוא יענה
אנונימית
זה תחושת בטן, גם לי יש ידידות כמובן, שוב זה תחושת בטן זה לא מבוסס באמת...
באותו הנושא: