6 תשובות
את יכולה לצלם ממש תקריב של הענפים, או לצלם מלמטה ואז רואים גם את השמיים וזה כמו ציור כזה
את מצלמה במצלמה מקצועית?
אין לך שום דבר (אפילו אם קטן מאוד) שאת אוהבת?
חיות כמו חרקים וכזה נחשבים בהגדרה של טבע? אם כן אולי תצלמי חיפושית עושה משהו מעניין (כמו טוורק למשל)
חחח את מצלמת את זה את זוכה^
אני עושה מלא אסיד ואני אוהב תמונות אבסטרקטיות כאלה כמו התמונת פרופיל שלי שזה תמונה של מדורה שלקחתי
פרפר
אולי תצלמי ביצה עם נרקיס? ואיזה פילטר מ2010 זה יהיה ממש יפה
thv