2 תשובות
שואל השאלה:
זה ביום שני הקרוב דרך אגב
אנונימית
לא
לא כי אני מפחד או משהו פשוט אין לי כוח ואני לא צריך ללכת למקומו שצריך בהם להיות מחוסן כדי להיכנס אז אין לי סיבה להיתחסן..
אני גם מאוד נזהר אז...
עריכה:רגע מה אני עניתי על שאלה אחרת איך זה כתב לי את זה חחח
טוב תודה בכל מקרה על הפרח אבל אני אענה על השאלה בכל זאת תתחילי כמו שהראשונה כתבה לעשות ריצות ותנסי לאכול בריא כמה שיותר ותלכי לישון מוקדם יום לפני כדי שלא תהי עייפה יום אחרי