8 תשובות
כן, יהיה זכרו ברוך.
מה מה
דיי אני בשוק ממש אהבתי אותו
יהי זכרו ברוך
כן אבל לא אכפת לי ממנו
אנונימית
כן
זה עצוב
כן, גם בגיל כזה צעיר בהחלט עצוב
כן :(
כן לא נשכח ולא נסלח תהיה נפשו צרורה בצרור החיים
עצוב ברמותת
באמת עצוב