8 תשובות
כן, יהיה זכרו ברוך.
מה מה
דיי אני בשוק ממש אהבתי אותו
יהי זכרו ברוך
דיי אני בשוק ממש אהבתי אותו
יהי זכרו ברוך
כן אבל לא אכפת לי ממנו
אנונימית
כן
זה עצוב
זה עצוב
כן, גם בגיל כזה צעיר בהחלט עצוב
כן :(
כן לא נשכח ולא נסלח תהיה נפשו צרורה בצרור החיים
עצוב ברמותת
באמת עצוב
באמת עצוב
באותו הנושא: