10 תשובות
כל מיני סגנונות אממ תחפשי ביוטיוב את אלנה נצאיירה זה מוזיקת אופרה. את מאלומה זה יותר שירי ריגאטון. את הbts זה קייפופ אממ מה עוד את יכולה לחפש את black m.שזה ראפר צרפתי אמ
אה סורי לא ראיתי שזה אנונימי. תקרא את זה בלשון זכר
סגנון חדש שממש אהבתי (((:
להקת hang massive
להקת hang massive
מגניב, כדאי לך יש להם המון שירים טובים..
שירים שאני ממש אוהבת שלהם:
- all my life
-learn to fly
- beast of you
-the sky is a neighborhood
- have a cigar
- come alive
- let it die
- stranger things have happened
- dirty water
- walking after you
שירים שאני ממש אוהבת שלהם:
- all my life
-learn to fly
- beast of you
-the sky is a neighborhood
- have a cigar
- come alive
- let it die
- stranger things have happened
- dirty water
- walking after you
הייתי כותבת אבל כתבו כאן את כל השירים שהתכוונתי להמליץ עליהם אז אני רק אחזק את התשובה של myself
אלו שירים מצוינים באמת כדאי לך לנסות לשמוע אותם
אלו שירים מצוינים באמת כדאי לך לנסות לשמוע אותם
אני ממש אוהבת את learn to fly וwalk וthese days
אלה פו פייטרס ויש גם המון להקות בסגנון פחות או יותר ממש טובות
אלה פו פייטרס ויש גם המון להקות בסגנון פחות או יותר ממש טובות
foo fighters - monkey wrench (official music video)
https://youtu.be/i7rcniinpxa
שיר פצצה!!
נותנים בראש כמו שהאמריקאים יודעים הכי טוב
https://youtu.be/i7rcniinpxa
שיר פצצה!!
נותנים בראש כמו שהאמריקאים יודעים הכי טוב
learn to fly ממש טוב
the sky is a neighbothood זה השיר הכי טוב שלהם
אבל עזבי אותם תשמעי את architects ו syicide silence
באותו הנושא: