10 תשובות
כי זה מביך לקלוט שקלטו אותך מסתכלת על מישהו
מבוכה, לא רוצות שתשים לב
חחח לך תבין אותם אחי
שואל השאלה:
מה מביך בלהסתכל על בנאדם?
אנונימי
שואל השאלה:
זה סימן כלשהו או דבר רגיל שבת עושה להרבה בנים?
אנונימי
כי בא להן, אין ממש סיבה
כי הן מובכות שראית
כי אם אתה נועץ מבט ככה שעה ואז הבן אדם שאתה מסתכל עליו קולט אותך זה קצת מביך זה כמו שינעצו בך מבט במשך כמה שניות פשוט לא יפסיקו להסתכל אתה תגיד לעצמך מה הוא רוצהתלוי גם אם זה בן אדם שאתה מכיר או לא אבל בגדול זה מבוכה