5 תשובות
הטלפון מת זה קרה לי וזה תיקון של 500 שקל חרא דבר
שואל השאלה:
זה קשור לבטריה אבל ?
אנונימית
למסך כי אם לא היה בטריה הטלפון לא היה עם מסך של אפל מבינה
שואל השאלה:
אהה, כי אם מטעינים זה נדלק ונתקע על 100 אחוז או על 1 אחוז
אבל שהמוציאים מטעינה זה שוס נכבה וגם באמצע הטעינה זה נכבה זה לא באמת מטעין זה פשוט רק מראה 100 נגיד
אז בטריה לא יעזור להחליף אני מבינה
זה את המסך שזה 500?
אנונימית
אז זה הבטריה כן
חשבתי זה לגמרי לא עובד כיאלו המסך אבל עכשיו שאמרת 100 אחוז ואז 1 אחוז זה הבטריה בכל זאת תלכי לחנות טלפונים של אפל מאיפה שקנית את הטלפון