13 תשובות
אצלי יש xr והוא כבר המון זמן והוא פצצה תכף שנתיים אם לא יותר תנסי לעשות לאייפון איתחול מחדש יש הסברים בגוגל
שואל השאלה:
ניסיתי לא צלח !!
אז למעבדה יש מעבדה של אפל בראשון לציון אולי יש עוד כמה לא יודעת אבל אני הולכת לראשלצ אם צריך
לאחותי יש אייפון 11 לי xr אנחנו באמת מרוצות את כנראה העמסת עליו או. עשית משהו אני לא יודעת
יש לך גם צאט עם אפל אם את יודעת לדבר באנגלית טוב אז תנסי לדבר עם נציגים הם ידריכו אותך
שואל השאלה:
אייפון 11 יש לי 128 גיגה ששה מעט מאוד
אני לא מרוצה מ 11 באמת נורא
אז אני ואחותי עם 64 ומאוד מרוצות
אחותח. גם בסביבות שנה ו
ואני שנתיים
בדקת מה תופס לך. איחסון אין מצב שיש לך 128 ולא מספיק
שואל השאלה:
אני לא מרוצה
אני בסדר גמור זה הבעיה שאייפון זה מותג זול
אני מאוד מרוצה בהשוואה לדעה שהייתה לי לפני כן
אם את לא מרוצה תמיד אפשר לעבור לגאלקסי או לחברה אחרת
אני הייתי עם אל גי לפני והיום עם אייפון לא חושבת שאחזור בעתיד לגאלקסי או אנדרואיד
שואל השאלה:
תראי הייתי כול חיי עם גלקסי אני מאוכזבת מאייפון
אבל אני נותנת צאנס או אייפון 13 פרו
או פליפ 3 גלקסי
אם את מאוכזבת מאייפון תעברי לגלקסי
אייפון 13 שמעתי שהוא בכלל לא משתלם לקנות ועדיף 11/12
שואל השאלה:
13 פרו התכוונתי
שואל השאלה:
החיסרון לעבור זה קשה להעביר מאנדרואיד לאייפון הפוך אז אין לי כוח
בעיקרון המסקנה
היא כול הטלפונים מכול החברות אותו זבל
לשלם יקר על טלפון לא שווה
אז אל תעבירי יחסוך לך גם המון איחסון
אפשרי לסדר אצלי