3 תשובות
שאת לא במצב לדבר עכשיו ושתחזרי אליה בזמן הקרוב
שואל השאלה:
לא
אין לי בעיה לדבר איתה אני כן במצב לדבר עכשיו הכל טוב
לא
אין לי בעיה לדבר איתה אני כן במצב לדבר עכשיו הכל טוב
אנונימית
היי אני פחות מרגישה בנוח לדבר על זה כרגע...
זה לא משהו חריג בימיוחד אלה דברים שאני חווה תודה רבה על הדאגה
אשתדל להגיע ביום---
זה לא משהו חריג בימיוחד אלה דברים שאני חווה תודה רבה על הדאגה
אשתדל להגיע ביום---
באותו הנושא: