התחברות
הרשמה
למה? מתוך החושך שמעתי קול:
מתוך החושך שמעתי קול: "חייך ונסה להיות מרוצה מחייך, כי תמיד יכול להיות יותר גרוע. אז חייכתי והייתי מרוצה, ובאמת היה יותר גרוע."
7 באוקטובר 2018, 06:10
קול
חושך
לילה
תשובה אחת
חחח טוב
There is no us
באותו הנושא:
אני לבד בבית, אני בחו"ל ויש עכשיו חושך מוחלט ושמעתי בום חזק בדלת ואני חושבת שיש רוח רפאים אמאלה מה אני עושה?!
למה אסור להסתכל ולחייך לתוך מראה בחושך?
מה אתם חושבים על המשפט הזה: ילדים בחושך עושים בלגן, בלגן בחושך עושה ילדים...?
למה מנשנש פירה בחושך ומקלף אבוקדו בחושך זה קללות להומו?
תום בר אמר ובן נפרדו? שמעתי שכן
כשאני מדליק אור לאן נעלם החושך?
מזה החושך הזה בצפון בעכו בערך?
אור זה ההעדרות של החושך או שחושך זה ההעדרות של האור?
שמעתי שיש כאלה שמכינים ביצה קשה או פסטה בקומקום, מה עוד אפשר להכיר בתוך קומקום?!
מה זה המשפט הזה " שלא נדע מטומא" שמעתי את זה תום, אמר במירוץ למיליון
שמעתי שהגוף מתפתח רק בשינה *בלילה* בחושך - אם אני ישנה בשעה כזאת בחושך מוחלט בחדר, אני עדיין יכולה לגבוה? תודה לעונים!