30 תשובות
פגשת את שתיהן?
פגשת אותן בכלל ?
יאללה שלישיה
סתם תנסה לשחרר מאחת מהן, להבין את מי אתה אוהב יותר
סתם תנסה לשחרר מאחת מהן, להבין את מי אתה אוהב יותר
להתאפס על עצמך
תבחר בשניה
תפגוש אותם
תבחר בי,השלישי לוקח
אנונימי
בוחר באחת שמוצאת חן בעיניך וממשיך איתה.
בדוק יש אחת שאתה אוהב יותר כי אם לא , לא היית מתאהב בשניה
מכיר את זה גם אני הייתי מאוהב בשתיים והייתי בתסיביך
אנונימי
אחלה יציאה מהארון
זה פוליאמוריה אין לצאת מזה
תחפש על זה בגוגל
polyamory
זה פוליאמוריה אין לצאת מזה
תחפש על זה בגוגל
polyamory
שואל השאלה:
לא נכון^ אני אוהב את שתיהן אבל עם השניה אני לא בטוח שיש לי סיכוי...אני רק מעודד אותה כשהיא בדיכאון, והראשונה ככ מקסימה שכמעט סיכנתי את עצמי בשבילה ועשיתי משהו עבורה כנראה זה אומר שאני אוהב את שניהן :( אכלתי אותה
לא נכון^ אני אוהב את שתיהן אבל עם השניה אני לא בטוח שיש לי סיכוי...אני רק מעודד אותה כשהיא בדיכאון, והראשונה ככ מקסימה שכמעט סיכנתי את עצמי בשבילה ועשיתי משהו עבורה כנראה זה אומר שאני אוהב את שניהן :( אכלתי אותה
אנונימי
זה לא קשור לסיכוי תבדוק על זה, זה כזה שמתאהבים ביותר מבן אדם אחד באותו זמן, גם לי יש את זה
קצת מוזר איך אפשר להתאהב דרך אינטרנט.
בכל מקרה חכה תיפגש איתן ותראה לאט לאט
בכל מקרה חכה תיפגש איתן ותראה לאט לאט
וואי רק תגלה הן הגיבו פה?
אנונימית
גם אני ככה, האפשרות היחידה זה לצאת עם שתיהן.
מה נראלך איזה בת תסכים לו לצאת עם שתיים??^
אנונימית
אנונימית
יש כאלו פוליגמיות, מה גם הן לא חייבות לדעת אחת על השנייה, גם יש כאלו שבעד שליישיה, יצא כבר לצאת עם שתי בנות בו זמנית.
יש כאלו פוליגמיות, מה גם הן לא חייבות לדעת אחת על השנייה, גם יש כאלו שבעד שליישיה, יצא כבר לצאת עם שתי בנות בו זמנית.
נפגשת עם מישהי מהן? כי אם לא.. אז תתחיל משם
תמשיך עם זה ומתישהו תבין לבד את מי אתה אוהב באמת אני מבטיחה לך
ספר מי אלו
אנונימית
פשוט לספר להן .
זאת לא בושה..
זאת לא בושה..
פשוט תגיד לי
אל תגיד
שלא תקננא אלה שפחות מושכות
שלא תקננא אלה שפחות מושכות
אנונימי
בי?
תבחר בשניה, כי אם היית באמת אוהב את הראשונה לא היית מתאהב בשניה
דיברת עם שתיהן?
(יש לי הרגשה שכל בת שתראה את זה עכשיו תחשוב שהיא אחת משתי הבנות)
(יש לי הרגשה שכל בת שתראה את זה עכשיו תחשוב שהיא אחת משתי הבנות)
תבחר בשנייה כי אם באמת היית אוהבת את הראשונה ח"א היית מתאהב בשנייה
אמ עזוב את זה שאתה מאוהב ב 2 בנות אתה עוד התאהבת בהן באתר הזה????? תגיד לי חסר לך מה לעשות בחיים
אחי בהצלחה חבוב
תומכת בך שתבין לבד את מי אתה אוהב יותר
וחוץ מזה זה לגמרי אפשרי לאהוב 2
תומכת בך שתבין לבד את מי אתה אוהב יותר
וחוץ מזה זה לגמרי אפשרי לאהוב 2
באותו הנושא: