התחברות
הרשמה
מה הקטע שאנשים רושמים פה שאלות ספאם מפגרות?
הם סתם מאבדים על זה נקודות והם יוצאים מטומטמים על הדרך
זה סתם מעצבן
24 במרץ 2022, 15:53
מחיקת שאלות
נאמני סטיפס
שאלות בסטיפס
ספאם
תשובות
2 תשובות
כי משעממם להם ובא להם להגיע לחמות
~
~מגניבי שכמותי~
שואל השאלה:
אבל למה
אנונימי
באותו הנושא:
מה הקטע של האנשים שבסוף כל משפט רושמים נקודה?
מה הקטע של האנשים ששואלים שאלה, רושמים תודה אבל לא נותנים פרחים?
מה הקטע של אנשים פה כששואלים שאלה הם רושמים "לא יודע"
מה הקטע שאנשים חושבים שכל שאלה זה ספאם ושטויות?
מה הקטע של אנשים לענות על ספאם ברצינות?
לא הבנתי מה הקטע שאנשים מחול רושמים oof או and I oop, מה זה אומר ?
מישהו יכול להסביר לי מה הקטע שאנשים רושמים לבנות שיש להם מלא פוטרים ?
מה הקטע הזה שאנשים רושמים בן 107 בת 112 זה אמור להיות מצחיק?
מה הקטע של הבנות האלה שאנשים רושמים שאלה והן עונות "מה" מה אתן רוצות זה לא תשובה אם אין לכם משהו חכם להגיד אל תענו
זה מעצבן שחושבים שכל שאלה היא ספאם מה הקטע?!
למה יש שאלות שאנשים לא מבינים שהם ספאם?