5 תשובות
יואו גם אני גרה בחולון
ותבדקי במוביט
ותבדקי במוביט
שניה אני אבדוק לך
אין קו ישיר 11 הכי קרוב אם את רוצה את יכולה לקחת כמה זה יותר נוח ומהיר
אה לאמשנה את צריכה את השם תחנה שממנה את הולכת
תורידי מוביט
תורידי מוביט
קו 11 ,אבל צריך ללכת ברגל..
באותו הנושא: