8 תשובות
זה עצוב
לא בהכרח, יכול להיות סתם הרגל
לא בקטע
כנראה היא סתם אומרת לכולן
לא, ממש לא.
לא בהכרח,היה לי הרגל לקרוא לכולם אבל כולם בסטי קראתי אפילו לקראת שלי בזמנו בסטי הרבה יותר מדי פעמים. גם יכול להיות שהיא מחפשת משהו לכתוב ואין לה מושג מה לכתוב אז היא כותבת אחותי זה גל קורה לי המון פעמים
לפעמים כזה נקעת מילה בראש ואומרים אותה כל הזמן, בעיקרון אבל הוא לא נראה לי בעניין