6 תשובות
אין באייפון אפליקציה לסטיפס
אנונימי
אין
דרך גוגל נכנסת לסטיפס, לוחצת למטה באמצע על השיתוף ומוסיפה למסך הבית.
אין באייפון
פשוט להכנס מהאתר ולעשות קיצור דרך מהמסך הראשי
פשוט להכנס מהאתר ולעשות קיצור דרך מהמסך הראשי
שואל השאלה:
יש לי אייפון 13 ובשיתוף אין הוסף למסך הבית כמו שהיה לי באייפון 8
יש לי אייפון 13 ובשיתוף אין הוסף למסך הבית כמו שהיה לי באייפון 8
אנונימית
יש לי את ה13 וככה עשיתי.
באותו הנושא: