12 תשובות
יכול להיות את שמאל מרכז
לא בהכרח. גם ימנים רוצים שלום, זה לא מה שמגדיר.
לא אומר שהכרח שאת שמלאנית
כל אדם שהוא לא קיצוני רוצה שלום
כל אדם שהוא לא קיצוני רוצה שלום
שואל השאלה:
המשפחה שלי ימניים קיצונים הם לא רוצים שלןם
המשפחה שלי ימניים קיצונים הם לא רוצים שלןם
אנונימית
לא בטוח
שני הצדדים רוצים שלום אבל בדרכים שונות
שני הצדדים רוצים שלום אבל בדרכים שונות
שואל השאלה:
המשפחה שלי לא
המשפחה שלי לא
אנונימית
שמאל ביטחוני (לא בהכרח שאת שמאל כלכלי זה תלוי מה הדעה שלך על קפיטליזם)
שואל השאלה:
מה זה קפיטליזם?
חחח
מה זה קפיטליזם?
חחח
אנונימית
את.ה גם מחפש.ת לגרש את הערבים מפה.. אז אתה יודע זה פועל לשני הכיוונים
שואל השאלה:
הם סתם אומרים שאני שמאלנית וזה מעצבן
הם סתם אומרים שאני שמאלנית וזה מעצבן
אנונימית
היי אני גם שמאל,
שמאל נהפך לקללה כי אנשים שונאים אנשים שלא חושבים כמותם.
שמאל זה לרצות שלום ולהיות מוכן לעשות צעדים עבורו, שמאל זאת הפרדת דת מהמדינה מתוך ראייה של חופש מדת, שמאל זה שיוויון חברתי וקבלת בני מיעוטים, צמצום פערים, קבלת להטב וכד.
זה לאהוב את המדינה היהודית שלנו בכל הלב ומתוך הבנה שמלחמות לקחו חיילים טובים ואזרחים, אמנם דבר כזה לא יגיע עד שיכירו בזכות המדינה היהודית שלנו ובזכות שלנו לחיות בשלום.
יש לך דעות שונות ממהורים שלך, תשמרי עליהן ותפתחי אותן
שמאל נהפך לקללה כי אנשים שונאים אנשים שלא חושבים כמותם.
שמאל זה לרצות שלום ולהיות מוכן לעשות צעדים עבורו, שמאל זאת הפרדת דת מהמדינה מתוך ראייה של חופש מדת, שמאל זה שיוויון חברתי וקבלת בני מיעוטים, צמצום פערים, קבלת להטב וכד.
זה לאהוב את המדינה היהודית שלנו בכל הלב ומתוך הבנה שמלחמות לקחו חיילים טובים ואזרחים, אמנם דבר כזה לא יגיע עד שיכירו בזכות המדינה היהודית שלנו ובזכות שלנו לחיות בשלום.
יש לך דעות שונות ממהורים שלך, תשמרי עליהן ותפתחי אותן
חד משמעית לא,
הימין בארץ מאד מקובע, חסר פלורליזם.
ההרתעה הישראלית נשענת על כוחה הצבאי, ישראל חייבת להשתמש בכל אמצעי להגן על אזרחיה מאכזריים ותוקפנים ברגעי כוחנות.
אני אישית פשוט מתנגד לצעדים חד צדדים, ההסטוריה מראה שמהלכים חד צצדים הראו לאויב שכוח הכריע אותנו.
במאבק מול הטרור ישראל לא תיגרר כמו הימין אחרי ארגוני הטרור אלא תיזום, מהלכים צבאיים ומהלכים פיתוחיים כאחד(לדוגמא בעזה) ומאמצים דיפלומטים
יש המון אתגרים וזה נורא כללי, אמנם הדבר האחרון שהשמאל הציוני רוצה זה להתאכזר לרחמנים.
מבחינת דת, המדינה חייבת להפרדת דת ומדינה, לתת מקום לזרמים נוספים ביהדות מלבד האורתודוקסית (פלורליזם יהודי )
הימין בארץ מאד מקובע, חסר פלורליזם.
ההרתעה הישראלית נשענת על כוחה הצבאי, ישראל חייבת להשתמש בכל אמצעי להגן על אזרחיה מאכזריים ותוקפנים ברגעי כוחנות.
אני אישית פשוט מתנגד לצעדים חד צדדים, ההסטוריה מראה שמהלכים חד צצדים הראו לאויב שכוח הכריע אותנו.
במאבק מול הטרור ישראל לא תיגרר כמו הימין אחרי ארגוני הטרור אלא תיזום, מהלכים צבאיים ומהלכים פיתוחיים כאחד(לדוגמא בעזה) ומאמצים דיפלומטים
יש המון אתגרים וזה נורא כללי, אמנם הדבר האחרון שהשמאל הציוני רוצה זה להתאכזר לרחמנים.
מבחינת דת, המדינה חייבת להפרדת דת ומדינה, לתת מקום לזרמים נוספים ביהדות מלבד האורתודוקסית (פלורליזם יהודי )
באותו הנושא: