7 תשובות
שואל השאלה:
^^^
לא רק שלום עליכם
גם "בר יוחאי" , "חביבי יה חביבי" , "כי אשמרה שבת" , "יפה ותמה" , יום זה לישראל אורה ושמחה " וזהו נראלי
^^^
לא רק שלום עליכם
גם "בר יוחאי" , "חביבי יה חביבי" , "כי אשמרה שבת" , "יפה ותמה" , יום זה לישראל אורה ושמחה " וזהו נראלי
אנונימי
בר יוחאי גם לי אחרי כל שבת עם המשפחה נדבק לי אבל שום דבר לא ישתווה למה שהיה לי במוח אחרי כיפןר
שואל השאלה:
^
אחרי כיפור, כל הפיוטים והשירים נשארו לי אחרי שלוש חודשים באמת....
^
אחרי כיפור, כל הפיוטים והשירים נשארו לי אחרי שלוש חודשים באמת....
אנונימי
אתה לא לבד
אחרי כיפור איזה חודש התנגן לי אדון הסליחות בראש
זה קורה לי עם השירים הכי רנדומליים שיש
ברור, מי לא שר שלום עליכם לכיף שלו
באותו הנושא: