12 תשובות
me my self and i
זה מדביקביקביקביק מדביק אותי לקיר לא יודעת מה יש לי מהשיר הזה היום
im still standing
anyone who knows what love is
in da club
you never give me your money by the beatles
"סימה טוב ומזל טוב ומזל טוב וסימה טוב"
(רציני חוח)
אנונימית
la via en rose
eye of the tiger הרוק הישן הכי טוב!
אה ולא כזה ישן אבל
ג'יני הררי
ג'יני הררי
ג'יני הררי
chase the devil