6 תשובות
כן גם אני עונת מעבר
לא רק את
זה חורף די קשה מהחורפים שהתרגלנו אליהם
זה חורף די קשה מהחורפים שהתרגלנו אליהם
יש לי קורונה וכן. זבל של מחלה
וואי כן
אנונימית
רק את
שואל השאלה:
יואו עונים פה ממש מהר
יואו עונים פה ממש מהר
באותו הנושא: