6 תשובות
כן גם אני עונת מעבר
לא רק את
זה חורף די קשה מהחורפים שהתרגלנו אליהם
יש לי קורונה וכן. זבל של מחלה
וואי כן
אנונימית
רק את
שואל השאלה:
יואו עונים פה ממש מהר