2 תשובות
לא כזה קל לפתח אדישות..
פשוט תכניס לעצמך לראש שרק אתה מכיר את עצמך הכי טוב, ולא תמיד הם צודקים.
להיעלב זה סתם מיותר, לפעמים זה לא בשליטתנו, אבל הם לא שווים את הזמן שלנו.
אנשים שמים עליך ז*ן, שים עליהם ז*ן בחזרה :)
לפתח אדישות, להבין שלאנשים תמיד יהיה מה להגיד ולא תמיד זה משהו טוב. תתמקד בעתיד, לא בעבר.