4 תשובות
לא חושבת שהיא שיבשה אבל אולי יקח לך קצת זמן למצוא מישהו שתשימי לב ליתרונות שלו יותר מאשר לחסרונות. אני חושבת שפשוט תני לזה זמן להגיע אל תיהיי בלחץ בגלל הסביבה
הכי מבינה בעולם
עצם זה שחיפשת במי להתאהב, מראה שהאקס השאיר חלל עצום שלא כל אחד יכול למלא.
מבינה לליבך מאוד
זה ריגוש שחיפשת ולכן לא היה לזה שום משמעות
חיפשת משהו שימלא את החסר ולכן את קוראת לזה "התאהבתי" לא התאהבת ולא מהר
וזה ממש לא מומלץ ואפילו אסון להתחיל קשר עם מישהו מיד לאחר פרידה טרייה
תני זמן לעצמך, גם אם זה אומר שנה וחצי
כשתרגישי בשלה את תדעי לבד ולא יהיו לך ספקות
גם לי זה ככה, פשוט במשך הרבה זמן היית עסוקה רק במישהו אחד אז את צריכה רגע להתאפס. ובגלל שאת מן הסתם נמצאת באותם אזורים כל הזמן אז את לא פוגשת יותר מדי אנשים חדשים, ואם לא כבר נמשכת למישהו שאת מכירה, זה שאת פנויה לא יגרום לך באופן קסמי להימשך אליו. שמונה חודשים זה די הרבה אבל בגדול את צריכה פשוט לעשות כזה ריסטארט ולפגוש אנשים חדשים, או להתחבר יותר לאלה שאת כבר מכירה, אולי תגלי צדדים חדשים.