8 תשובות
הסגול נכון
שואל השאלה:
כן אבל מה התשובה לשאלה למטה
ובחלק הלבן כתוב לך כמה *לא* עברו
אז תסבירי לפי הכמות הצבועה בלבן, בהצלחה!
שואל השאלה:
יש מצב שפשוט תגידו לי מה לכתוב אני לא מבינה כלום
שואל השאלה:
והבנתי שזה הסגול התכוונתי לשאלה שלמטה
תכתבי פשוט:
ניתן לפסול ישר את התרשים השלישי משום שלפיו ניתן להסיק כי הרוב המוחלט לא עברו וכי מיעוט עבר, מה שלא נכון.
כאשר צריכים להחליט בין התרשים הראשון לשני, אנחנו רואים שבתרשים הראשון יש מיעוט שלא עבר ואילו בתרשים השני זה מיעוט שהוא יותר גדול ומשמעותי.
לפי הנתונים, הרוב המוחלט עבר ורק מיעוט מינורי לא עבר ולכן התרשים הראשון מתאים יותר.

מקווה שעזרתי :)
מסטיק זום כל הכבוד לך! איזו השקעה בשביל מישהי שאת לא מכירה, מגיע לה פרח!!!
חחח תודה רבה לך מעלית :)
אני משתדל תמיד להשקיע ולעזור לאנשים ככל האפשר!