התחברות הרשמה

עליתם לרכבת איפה תשבו? למעלה או למטה?

20 במרץ 2022, 17:50
רכבת ישראל    
7 תשובות
למעלה
ג
גולס וינפליד
אם יש אז למעלה
י
יש כאלה שקוראים לי האפונה
למעלה
ל
ליידי סנטר
תלוי איפה יש מקום, המיזוג, איפה הכי פחות צפוף.

אבל למעלה. למרות שמזמן לא הייתי ברכבת.
R
Richie
למטה
ט
טֹוהַר
למעלה
mae
למעלה, יש שם יותר מקום לרגליים.
T
The rise of Ben Gvir
באותו הנושא:
איפה אתם תשבו בכיתה?
איפה תשבו השנה, מה המקום המומלץ?
אם תהיו אצל חבר.ה ויהיה לה בבית ספה מעור של אדם, תשבו עליה?
איפה תשבו בכיתה ביום הראשון?
עליתם פעם על רכבת לבד?
אם תלכו לחתונה של דתיים שיש הפרדה בין גברים ונשים איפה תשבו?
איפה תשבו בכיתה?
איפה תשבו שנה הבאה בכיתה? (טור+שורה)
איפה תשבו בכיתה?
אם אתם עולים על אוטובוס ואתם יכולים לשבת איפה שאתם רוצים, איפה תשבו?
בנים אם תקחו מישהי לדייט ראשון לטייל ליד הים ואז תשבו לאכול גלידה, אתם תשלמו עליה?