7 תשובות
למעלה
אם יש אז למעלה
למעלה
תלוי איפה יש מקום, המיזוג, איפה הכי פחות צפוף.
אבל למעלה. למרות שמזמן לא הייתי ברכבת.
אבל למעלה. למרות שמזמן לא הייתי ברכבת.
למטה
למעלה
למעלה, יש שם יותר מקום לרגליים.
באותו הנושא: