5 תשובות
למה מוזר ?
עזבתם אחד את השני כי אתם לא מתאימים ולא תצליחו לחיות ביחד .
אבל אתם עדיין בני אדם ונורמאלי לבקש עזרה עם צריך .
עזבתם אחד את השני כי אתם לא מתאימים ולא תצליחו לחיות ביחד .
אבל אתם עדיין בני אדם ונורמאלי לבקש עזרה עם צריך .
שואל השאלה:
שכחתי לציין למעלה
זה אני עם חברות שלי והוא עם חברים שלו.. אבל אני והוא גרים קרוב אז אני לא יודעת
שכחתי לציין למעלה
זה אני עם חברות שלי והוא עם חברים שלו.. אבל אני והוא גרים קרוב אז אני לא יודעת
אנונימית
כן למה לא
אני בטוחה שהוא יסכים כי בכל זאת להסתובב באחד בלילה לבד זה מפחיד
אני בטוחה שהוא יסכים כי בכל זאת להסתובב באחד בלילה לבד זה מפחיד
שואל השאלה:
אבל אנחנו בקושי מדברים.. עדיין?
אבל אנחנו בקושי מדברים.. עדיין?
אנונימית
לכי על זה
באותו הנושא: