8 תשובות
שואל השאלה:
תודה :)
זה פשוט מתסכל להשקיע ככ הרבה ואז להדפק מהלחץ לא יודע...
תודה :)
זה פשוט מתסכל להשקיע ככ הרבה ואז להדפק מהלחץ לא יודע...
אנונימי
תישאר ברור אמרת הבעיה זה הלחץ ולא הידע שלך בחומר אז כשאתה מתרגל תעשה לך את הלחץ של המבחן טיימר על שעה וחצי או כמה שבדרך כלל המבחנים וככה תרגיל תצמך לעבוד לפי זמן ולא תלחץ
אנונימית
אל תרד.
הציונים שלי גם לא היו מדהימים שנה שעברה, ידעתי את החומר פשוט הבגרות עצמה ארוכה מידי.
קיבלתי 64 ב581 עם מגן 88 אז הציון (ל581) הוא 76 זה די אחלה בעיני. אמרת שזה פחות או יורת הציונים שלך, אבל אם אתה מתנהג כמו שצריך במהלך השנה אז המגן שלך אולי יהיה אפילו יותר גבוהה.
השנה הולך לי פי אלף יותר טוב, כל המבחן שלי 80-95.
אל תוותר לעצמך!!!
בכנות, אני מתחרטת שלא ירדתי אבל זה בגלל העומס.
הציונים שלי גם לא היו מדהימים שנה שעברה, ידעתי את החומר פשוט הבגרות עצמה ארוכה מידי.
קיבלתי 64 ב581 עם מגן 88 אז הציון (ל581) הוא 76 זה די אחלה בעיני. אמרת שזה פחות או יורת הציונים שלך, אבל אם אתה מתנהג כמו שצריך במהלך השנה אז המגן שלך אולי יהיה אפילו יותר גבוהה.
השנה הולך לי פי אלף יותר טוב, כל המבחן שלי 80-95.
אל תוותר לעצמך!!!
בכנות, אני מתחרטת שלא ירדתי אבל זה בגלל העומס.
תשאר בחמש, תלך למורה פרטי זה יעזור לך ה מ ו ן! אל תוותר, אני יודעת שזה קשה ברמות, אבל אם הגעת לשלב כזה עדיין בחמש יחל זה אומר משהו! תהיה גאה בעצמך;)
אני ממש מבינה אותך.
לא הייתי ממליצה לך לרדת אלא לנסות קודם לטפל בעניין הלחץ (אני יודעת שזה מסובך יותר ממה שזה נשמע וגם אין לי ככ עצות לאיך לטפל בזה, הלוואי שהייתי יודעת)
אבל תנסה לברר את העניין עם עצמך ותנסה למצוא פיתרון ללחץ הזה, אם אתה יודע את החומר אין סיבה שתוריד את עצמך.
לא הייתי ממליצה לך לרדת אלא לנסות קודם לטפל בעניין הלחץ (אני יודעת שזה מסובך יותר ממה שזה נשמע וגם אין לי ככ עצות לאיך לטפל בזה, הלוואי שהייתי יודעת)
אבל תנסה לברר את העניין עם עצמך ותנסה למצוא פיתרון ללחץ הזה, אם אתה יודע את החומר אין סיבה שתוריד את עצמך.
שואל השאלה:
❤❤❤❤❤תודה לכל מי שעזר/ה מאמין שיהיה בסדר ;)
❤❤❤❤❤תודה לכל מי שעזר/ה מאמין שיהיה בסדר ;)
אנונימי
להישאר
אנונימית
תישארי
אנונימי