9 תשובות
בכלל לא. משפחה זה עדיף על ללמוד.
את לא אפסית...
אם את בתיכון עדיף ללמוד. אם את בחטיבה עדיף עם המשפחה.
את לא אפסית
את לא.
קודם כול מישפחה אחר כך דברים אחרים
משפחה יותר חשוב
שואל השאלה:
אבל אני סטודנטית ואתמול רק סידרתי את האקון
אבל אני סטודנטית ואתמול רק סידרתי את האקון
אנונימית
באותו הנושא: