6 תשובות
אם זה יותר ממה שאת אוכלת בדרך כלל זה הרבה ויכול להיות שהבטן שלך לא רגילה לזה ולכן היא כואבת
כן
הגיוני
ברור
כן הגיוני שלא אוכלים כואבת הבטן
כן הגיוני
באותו הנושא: