2 תשובות
אני מבינה אותך ממש גם לי זה ככה אבל אם לא באלך תגידי שאת לא רוצב לא משנה כמה פעמים הם אומרים לך להקריא אל תדאגי לזה הכי עוזר לי זה ללכת לאנשים ולנסות להתחבר עליהם בכל זאת עם כמה שזה קשה ותדברי על זה עם אנשים
לא נראה לי
באותו הנושא: