8 תשובות
אם את יכולה לעזור להם מבחינת לעבוד ולהשיג כסף זה יהיה נהדר
שואל השאלה:
אני מקבלת 75 בשבוע לא נראה לי שזה יעזור^
אנונימית
^ מניסיון אני אומר לך שאפשר לחסוך. אני מקבל 25 לשבוע וחסכתי מעל 3000 שקל
יש טלפונים שעולים 800 שקל והם טובים
תקני טלפון עד 1000 שקל, אני קונה רק שיאומי וזה, והוא לא עכשיו עם האיכות הכי טובה אבל הוא ממש סבבה והאחרון נשמר לי לאיזה שנתיים והחלפתי רק בגלל שהוא נאבד לי...
ואולי תנסי לעבוד בביביסטר וקצת לחסוך
אנונימית
את רואה שהפ במצב רע נכון?
תתאפקי טיפה עם הטלפון ותשלמי את.
הייתי באותו מצב ועבדתי בבייביסיטר והשגתי את הכסף.
שואל השאלה:
אני מבינה שהם במצב רע^
נשארתי עם טלפון שבור (כל המסך, באמת אי אפשר לראות כלום) וסאונד מעוות ודפוק במשך שנתיים ולא העזתי לבקש
אבל עכשיו כשאמא שלי מסכימה..
אנונימית
אז תחסכי את החצי
אנונימית